Viikonloppu meni siskon kanssa kasvattajakurssilla istuessa, tenttikin meni opiskelijan rutiinilla läpi joten pitäisi alkaa niitä kennelnimiä miettimään. Pari hyvää on jo mielessä=) Tarkoitus on osallistua jatkokurssille ja tiedä mitä muuta. Katsoo miten pitkälle aika riittää. Mona odotti kiltisti päivät kotona Kuopiossa mutta Mosse pääsi viikonloppu hoitoon ex-mummulaan, SUURI KIITOS HENNALLE tuon äpärän vahtaamisesta!!!

Koulupäivistä jaksaa paahtaa läpi odottaen tuota pääsiäislomaa. Kasvattajankin luo mennään parin viikon päästä rentoutumaan ;) Kyllä Elma-mamma, Elvis-eno ja Lotta-sisko yllättyvät kun NE inhokkeet taas tulevat...

Elma-mamma haasti blogissaan  lapset kertomaan 7 asiaa itsestään, joten nyt puheenvuoro karvaisille.

Mona:

"1. Olen suurin ja kaunein, ehdottomasti! Muut pennut jo kävelivät kun mami tuli katsomaan ja minä valkoinen pulla raahasin vielä takajalkojani, olin varmasti ruoka-aikaan kotona. Edelleenkin ruoka maistuu, tunkiolta parhaiten. Se onkin upean ulkonäköni salaisuus!

2. Kuten Elma-mamma, pissin kovaa ja korkealle. Käytän tähän 2-3jalkaa tilanteesta riippuen.

3. Rakastan syliä ja hoivaa! En tiedä parempaa kuin kiivetä syliin kerjäämään jotain hyvää ja saamaan rapsutuksia samalla kun katsotaan telkkua. Ainoa milloin lähden, on jos joku tulee taloon. Silloin se on haukuttava hyväksi ja vasta sitten rakastettava! Olen saanut jo pari myyntimiestä kääntymään ovelta mummulassa.

4. Teen näyttelyhommia, mulla onkin kerättynä jo vaikka mitä! Ulkomaillakin olen käynyt. Tykkään myös pupuista ja ketuista.

5. Nukun pitkään, vihaan herätä ennen yhdeksää!

6. Saunon mielelläni. Haluaisin oluttakin mut ei ihmiset anna, joskus vähän sidukkaa jos olen tarpeeksi ärsyttävän suloinen kerjuri.

7. Asun velipoikani kanssa. Meillä on eri iskä."

Mosse:

"1. Olen tosi karvainen välillä. Mami kutsuukin minua karvaiseksi äpäräkseen. Tai joskus elämänsä mieheksi kun olen just trimmattu=)

2. Syön mitä eteen kannetaan. Sisko opetti käymään myös kompostilla hakemassa välipalaa.

3. Rakastan siskoani, välillä liikaa ja mamma käskee pois sen selästä.

4. Osaan istua rönöttämällä, en silleen nätisti kahdella kankulla vaan ihan levällään.

5. Olen usein mummulla hoidossa viikolla kun mami on jossain yliopistolla, se antaa mulle ylimääräisiä herkkuja!

6. Osaan kaivautua paikkoihin ja se on kuulemma tosi hyvä juttu!

7. Siskon kans haukutaan ja muristaan telkun elukoille, se on kivaa!"1366965.jpg

Mona leikki sisareni espanjanmastiffien Ellen ja Tepon kanssa.